Overslaan en naar de inhoud gaan

Jaarverslag 2021 - Maximale Leerwinst

Het zit in ons DNA dat we open in de wereld staan. We garanderen élke student – wie hij of zij ook is – dat we samen het maximum uit zijn studieloopbaan halen, zowel op professioneel als op persoonlijk vlak. Daartoe creëren we een uitdagende omgeving waar we vakkennis, skills én attitude optimaal kunnen cultiveren.

• AP heeft een sterke reputatie op vlak van werk- en avondstudenten: veel interactie met lectoren en goede begeleiding. Dat alles helpt bij de balans tussen studie, werk en gezin.

Tamara Leuyckx

Avondtraject bachelor Toegepaste Psychologie, mét fulltime job en gezin

Ondersteuning
0 % meer studenten geholpen door sociale dienst

Topsport

Ook op de Olympische Spelen in Tokio was AP vertegenwoordigd. Student Jarno De Smedt (21) combineert zijn opleiding Toegepaste Informatica via een topsportstatuut met Boogschieten. Jarno wist zich als één van de 122 atleten in team Belgium mee te kwalificeren voor de Olympische Spelen in Tokio.

• Ons onderwijs moet niet alleen de maatschappij weerspiegelen, iedereen moet er zich volwaardig lid voelen. Niet alleen uitgenodigd worden voor een feest, maar ook gevraagd worden om te dansen.”

Studentenvertegenwoordiger Yune Paepe

Quote uit haar speech op de academische opening