Skip to main content
expert

Maïté Van Den Langenbergh

Maïté Van Den Langenbergh startte na haar afstuderen als master in de communicatiewetenschappen in 2012 als business consultant in de telecom sector. In 2013 startte zij aan de Plantijn Hogeschool (nu AP Hogeschool) als onderzoeker. Daar heeft zij tot op heden meegewerkt aan verschillende PWO projecten, namelijk ‘Custom magazines gewikt en gewogen. De functies en strategieën van custom magazines vanuit tweezijdig perspectief’ (2014-2017) en ‘Bedrijven en bewegende beelden. De inzet van de bedrijfsfilm bij de corporate communicatie van organisaties' (2010-2013). Daarnaast werkte ze mee aan en coördineerde ze onderzoeksprojecten voor externe opdrachtgevers zoals tevredenheidsmetingen van cliënten voor het OCMW, onderzoek naar tevredenheid over het interne communicatiebeleid van jeugdwerkorganisatie Kras,..
In 2014 nam ze een functie als lector binnen de opleiding communicatiemanagement op waar ze onder andere de vakken communicatieonderzoek en public relations doceerde.
Vandaag geeft Maïté Van Den Langenbergh diverse cursussen en workshops aan de AP Hogeschool in de opleidingen Communicatiemanagement en Marketing. Ze begeleidt verschillende studentenprojecten voor externe opdrachtgevers gaande van het voeren van onderzoek, het maken van communicatieplannen tot het organiseren van events. Daarnaast begeleidt ze stages en bachelorproeven van studenten Communicatiemanagement en Marketing.
 

Projects