Ook dit jaar schitterden laatstejaarsstudenten Hotelmanagement op het podium van ‘Future Hotello’, een initiatief om hotelmanagers kennis te laten maken met het ruime werkveld van hotel, hospitality en events. Dankzij het 'Future Hotello Top'-programma krijgen de young professionals tips en richtlijnen om hun netwerk op te bouwen, andere co-hotello’s te ontmoeten en zich op een informele manier voor te bereiden op de toekomst.
De voorbije editie volgden meer dan 100 laatstejaarsstudenten Hotelmanagement een workshop ‘personal branding’ en ‘pitchen’ waarbij ze als opdracht meekregen: ‘Maak impact met je eigen pitch!’. Enkele hospitality professionals kozen de beste 10 pitches, die werden gepresenteerd voor een vakjury vanuit het werkveld. Maar liefst 8 laatstejaarsstudenten van AP schitterden op het podium met hun ‘persoonlijke pitches’. De prijs 'Future Hotello 2019' ging naar Marie Dox, de publieksprijs naar AP-studente Sarah Van Bulck.
"Future Hotello had maar een paar uur nodig om duidelijk te maken waar personal branding nu juist om draait", vertelt Sarah. "Het was voor iedereen een mooie opportuniteit om jezelf te leren kennen en je open te stellen voor andere mensen. Ik hoop dat Future Hotello nog veel jaren verder schrijft aan dit verhaal."
‘Future Hotello’ is een organisatie van HotelloTop, de bacheloropleiding Hotelmanagement bij AP en 2 andere hogescholen.