Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee teams strijden tijdens project met campagne voor Duval Guillaume

Projectgroep 5 Steps Ahead
Reclamebureau 5 Steps Ahead

Een eigen campagne maken met een toffe groep? 
Dankzij het project Reclamebureau grepen wij deze kans. Karel Vinck, de CEO van Publicis en het hoofd van Duval Guillaume, heeft 5 Steps Ahead uitgekozen om een campagne te maken voor de Opvoedingslijn. 
We hebben een awareness campagne gecreëerd om na te gaan of de Opvoedingslijn nog appelleert aan de moderne behoeften van de consument. 
Op het einde van het project zetten we ons beste beentje voor en pitchen we tegen team AdAPt. De beste campagne wint en wordt misschien daadwerkelijk uitgevoerd.

Reclamebureau AdApt

Waar kunnen ouders terecht met hun kleine opvoedingsproblemen? Wie kunnen ze contacteren als ze het even niet meer zien zitten met hun kinderen? Bij de Opvoedingslijn kunnen ouders terecht met hun opvoedingsvragen. De Opvoedingslijn is een klankboord voor ouders die merken dat de opvoeding van hun kind de verkeerde kant lijkt op te gaan. Ouders vinden dan aan de andere kant van de lijn iemand die hen begrijpt en hen ook een antwoord biedt op opvoedingsvragen. In opdracht van Duval Guillaume creëren wij, een groep van een vijftal gemotiveerde studenten, een gloednieuwe campagne voor de Opvoedingslijn ‘starting from scratch’. Van vooronderzoek tot creatieve uitwerking, zoeken we een gepaste strategie om de Opvoedingslijn bekender te maken bij de doelgroep.

JLB7Y3iPQjmmKmkUJPzCvw.jpeg

Gerelateerde artikels