Een goed geordend en gestructureerd klassement voor documenten en e-mails: daarmee maak je opzoekwerk voor jezelf en je collega’s een stuk gemakkelijker. Niet alleen kun je hiermee snel documenten terugvinden voor eigen gebruik, maar je verzekert ook de openbaarheid van bestuur bij een vraag van een burger.
Maar hoe houd je het klassement zo geordend en gestructureerd? Hoe krijg je er grip op, terwijl je er met je hele team in samenwerkt? Hoe houd je die ‘orde en structuur’ in een O365-omgeving? Dit en nog veel meer pak je aan in deze opleiding!
Medewerkers die instaan voor het onderhoud/hervormen van een klassement op een fileserver en/of het inrichten/onderhouden van hun O365-omgeving
Na deze opleiding kun je:
vereiste voorkennis: vlot met een computer kunnen werken
10 november 2023
van 09.00uur tot 16.00uur
Quincy Oeyen, Coördinerende archiefdienst Vlaamse Overheid
Vania Vande Voorde, Coördinerende archiefdienst Vlaamse Overheid
€ 220,00