Of het nu is om mensen te sensibiliseren over een gezonde leefstijl of om mensen aan te moedigen om deel te nemen aan een gezondheidsactie: sociale marketing biedt heel wat handvaten om een boodschap over gezondheid te laten ‘aanslaan’ bij je doelgroep. Het leert ons onder andere dat storytelling werkt, dat je niet bang hoeft te zijn om de kaart van emotie te trekken en dat het belangrijk is om de juiste kanalen te benutten.
Concrete tips helpen je om effectiever, laagdrempeliger en overtuigender te communiceren naar al je doelgroepen, ook degene die je doorgaans moeilijker bereikt.
Medewerkers uit lokale besturen die een rol hebben gekregen i.f.v. gezondheidsinitiatieven (medewerkers van dienst vrije tijd, kwaliteit, welzijn en gezondheid, communicatie, …)
Na deze opleiding ken je:
Na deze opleiding kun je:
24 november 2023
van 09.00uur tot 16.00uur
Leen Van Brussel, Vlaams Instituut Gezond Leven
€ 190,00